Saturday 2 February 2013

THE AWESOME PRACTICUM-mates :B

Oh ya. pagi yang sangat indah dirumah . HAHA. Alang alang duduk rumah ni kan aku puaskan lah nafsu aku nak menulis dalam blog ni kan. Saja nak luahkan perasaan. Blog aku ni pon bukannya ada orang jengah pon. Paling koman pon kalau diorang jengah, Diorang tak tinggalkan apa apa comment. Tapi do i care? Hanya nak isi masa lapang je pon. lagi pon masa akan datang kalau aku rasa rindu dekat life lama lama aku. Aku boleh lah menjengah dekat sini. Kan baby blog? HEE mmuuaahh :-* 






Harini let me story pasal budak practikum aku yg sangat comel ni. hehe..
Em. kami terdiri dari Melayu, India dan Cina. 1 Malaysia beh.Kitorang rapat lah jugak tapi
kat matriks ni masa nak berborak kurang. Sebab masing masing rushing belajar dalam kelas. Tapi bagi aku yg banyak cakap mulut macam bontot ayam ni. Ada je masa sebenarnya.. Heehe, aku selalu je pon kena tegur dengan cikgu sebab masa diorang sibok mengajar kat depan aku sedap je borak kat belakang. HAHAHAHA. sorry cikgu.. Sifat semulajadi memang tak boleh nak dibuang. Kang kalau aku tak berborak , posibility untuk mengantuk amat tinggi.  Okay cukup cukup. Nah gambar yg sudah diupload. Sila tengok :)


Trott trott. Gambar ni worst gila sebab amik gambar atas gambar. Hahaha.  Sebab ni gambar sesi fotografi dengan orang luar. so tak dapet nak amek soft copy gambar ni. Cara ni jelah aku mampu buat :P


Inilah Amal, Nurul dan muka macam mintak penampar tu aku okeh. Inilah kawan aka bestfriend aku dalam kelas. Yess kami sangat rapat sehinggga boleh buat main baling baling taik hidung. Hessss..


haa. ngumpat benda lah  3 ekor ni. Galak nampaknya..  Dari kiri  the only one Indian Girl dalam kelas aku lepas dua org kawan dia dah keluar Matrik. Yang tengah tu ANA and Mek Yah.

The Only two boys yg tinggal dalam prakticum aku lepas Adan dengan Hafiz terpaksa pindah ke  PDT.  NI adalah WAN and TAQI. Dua dua ekor ni mangkuk gila perangai . *STRESS*

Baru keluar dari Hutan carik pokok poko untuk dibuat eksperimen. The purple one tu adalah Cikgu Amir. Cikgu BIO amali aku. psss pssss. yg tudung hijau tu Makwe dia,

Atototo Zurawk buat muka manja pulak dia dalam hutan ni. Kena sorok sat gi. Hahahaha..

                                             
NO NO ! Jangan makan titewww!!


Allright ni lah antara gambar yg aku mampu post kali. banyak lagi gambar sebenarnya . tapi malaslah.. komputer buat hal. Masalah teknikal yg aku malas nak ambik port. Sirious penat. HAHAHA.

To the prac-MATES . Aku sayang korang dan aku harap rasa sayang ni berkekalan smpai bila bila.Aku harap korang pon sama tau :)









No comments:

Post a Comment