Saturday 2 February 2013

UKHUWAH FILLAH :)

Di sini kita pernah bertemu 
Mencari warna seindah pelangi 
Ketika kau menghulurkan tanganmu 
Membawaku ke daerah yang baru

Kini dengarkanlah 
Dendangan lagu tanda ikatanku 
Kepadamu teman 
Agar ikatan ukhuwah kan 
Bersimpul padu

Kenangan bersamamu 
Takkan ku lupa 
Walau badai datang melanda 
Walau bercerai jasad dan nyawa

Mengapa kita ditemukan 
Dan akhirnya kita dipisahkan 
Munkinkah menguji kesetiaan 

Kejujuran dan kemanisan iman 
Tuhan berikan daku kekuatan

Mungkinkah kita terlupa 
Tuhan ada janjinya 
Bertemu berpisah kita 
Ada rahmat dan kasihnya 
Andai ini ujian 
Terangilah kamar kesabaran 
Pergilah derita hadirlah cahaya .

:: lagu ni khas untuk sahabat sahabat yg paling aku sayang. 
  FARAH SHARIZAH, NAJIHAH MAZLAN, AINUL BASYIRAH, FITRIYAH ALIAH,      NURUL ASIKIN (The Kepamians)

Okayy. sobs sobs . Pepetang asar ni aku nak post pulak entry pasal sahabat aku dekat Matrik.Diorang ni sungguh hebat. Sungguh baik. Hanya Allah yang tahu.. Diorang yang banyak jaga aku sepanjang aku baru masuk matrik.. sampailah sekarang. Diorang banyak bimbing aku sampai aku jadi macam ni. Ehem. atas izin Allah jugak aku bertemu dengan diorang . Terima kasih ya Allah. Aku harap persahabatan kitorang bukannya sampai kat Matrik ni je. Sampai mati pon aku nak kekal berkawan dengan diorang. Kalau boleh sampai syurga kami tetap berkawan. AMIN...


The Kepam-ians here. HAHA . Itu aku dan permata yg aku jumpa dekat Matriks :)


dari kiri  ALIA, NAYJIE,SYAA,EKIN,AINUL AND ME :)

Comel tak comel tak? itu syaa , jiha dan aku yang paling comel tu. uhuk uhukk.. Masa ni kan pengarah matrik tengah cakap apa tah kat depan. kitorang tetap dengan urusan kitorang sendiri. Padan muka .

Gambar lagi dan lagi. Wah cantik pulak gambar ni aku rasa. Wooo jeless.. Aku takda dalam gambar ni. Well i am a camerawoman yaww.

Masa ni semua pakai baju yg lebih kurang je sama dia. Kebetulan gila.

Harap maaf, kualiti gambar agak kurang memuaskan. FYI  gambar ni sangat buruk bagi aku. zessss. tapi sebab gambar ni sangat bermakna . Time ni kitorang pergi outing and bermandi manda dekat WETWORLD PEDAS .

The SIX of us * terima kasih pakcik sebab tolong ambilkan gambar ni . Love pakcik Mmuahh mmuaahh !

ADIK BERADIK KEPAM :P

Very the candid of ALIA and Syaa . NGANGANGA..

Usai sahur jamaie dekat surau Al Muttaqin :)

EWAHHH. Heyyakkk . tangan mana paling gemokk? TU tangan aku . Laalala..


okayy siap dah masukkan gambar. Em nyamm. Tulah sahabat aku. Kawan tersempurna aku pernah ada. Bukan takat kawan masa gembira je. Time aku sedih pon diorang ada kat sisi aku. Alhamdulillah Ya Allah kau kurniakan aku kawan macam mereka ni. Sejak kawan dengan diorang aku rasa aku lebih dekat dengan ALLAH. Diorang lah yg merubahkan aku. Buang sikap buruk aku yg duluuunya susah aku nak buang  :)

Wahai sahabatku ingat tau sampai bila bila pon koranglah kawan yang paling aku sayang <3



1 comment: